桃太郎

Image result for 桃太郎

桃太郎という話はアメリカではたくさん日本語を勉強する学生の知っている日本の昔話だと思います。桃太郎さんは犬とさると鳥と一緒にアドベンチャーに行ったり、おばけを戦いました。この本は子供のためにか書かれたので、読みやすいです。でも、とても面白くて楽しかった話だと思うから、私は大好きです。日本の昔話を好きな人にももたろうをすすめりたいです

Momotaro is a cute story about a boy who goes on an adventure with a dog, monkey and bird.  The book is pretty easy to understand as it is written for children and has a lot of pictures.  It is great for anyone interested in Japanese old stories.

2 Replies to “桃太郎”

  1. 桃太郎の話が大好きだし、絵がかわいし、その本をよみたいですね。桃太郎の話は世界で有名で、人気があるような気がします。日本の文化を勉強して、日本の昔話を読んだほうがいいと思いますよ。

Leave a Reply